Te-ar putea interesa

Garderoba Capsulă - metoda PIECHART
Descoperă cea mai simplă metodă de a-ţi organiza piesele vestimentare, astfel încât să reinventezi fiecare obiect din garderobă în cel puţin patru moduri!

CITESTE
Search:
Consultanta de imagine | TERMENI SI CONDITII
19619
page-template-default,page,page-id-19619,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,has_general_padding,hudson-ver-1.9, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,,side_menu_slide_from_right,grid_1000,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

TERMENI SI CONDITII

Va rugam sa cititi si implicit sa luati la cunostinta termenii si conditiile de mai jos:

 

Detalii despre plata

  • La sediul nostru plata se poate efectua in numerar sau cu cardul.
  • Pentru plata online prin transfer bancar, datele de plata va vor fi oferite prin e-mail, in urma plasarii unei comenzi sau a solicitarii dumnavoastra.
  • Pentru plata online cu cardul, plata se efectuează prin LIBRAPAY LibraBank, printr-o tranzacţie securizată.
  • Preturile afisate reprezinta contravaloarea serviciilor realizate ONLINE sau la unul din sediile noastre din Bucuresti. Pentru deplasarile in oricare alta localitate se va achita integral, respectiv o fractie din costurile aferente deplasării.
  • Costurile logistice pentru deplasarile in afara localitatii Bucuresti se vor achita integral de catre client in conditiile deplasarii exclusive pentru acesta, sau vor reprezenta o fractie direct proporţională cu numărul total de ore dedicate sesiunilor stilistice programate, unde 1h = 1 unitate, cu valaorea fixa de 10€/ora.
  • In vederea emiterii facturii, este necesar sa ne transmiteti, dupa caz, datele de facturare pentru persoana fizica (nume complet si cod numeric personal) sau persoana juridica (datele de identificare ale societatii).
  • Conform ordonantei de urgenta UG 34/2014, exista un termen de 14 zile in care puteti solicita anularea serviciilor si returnarea contravalorii acestora, in cazul in care serviciile nu au fost efectuate si anularea are loc cu cel putin 48 de h inaintea unei programari existente.
  • Toate plăţile se încasează în RON, la cursul BNR din ziua plăţii, exceptie facand produsele si serviciile disponibile in magazinul online, unde valorile pot fi diferite, in functie de fluctuatia € intre perioadele noastre de update.

 

Detalii referitoare la efectuarea serviciilor

  • Pentru programarea unei intalniri, este necesara achitarea unui avans de minim 50% din valoarea serviciului.
  • Plata avansului reprezinta confirmarea ferma pentru programarea dumneavoastra.
  • Avansul nu este rambursabil, el va ofera garantia rezervarii programarii in data si la ora dorita de dumneavoastra, in limita timpului disponibil, conform programului.
  • Orice modificare a acestei date si ore,  din partea clientului, se va face cu minim 48 ore inaintea intalnirii programate.
  • Orice anulare a intalnirii anuntata in termen mai mic de 48 de ore atrage dupa sine consumarea serviciului programat.
  • Intalnirea se poate reprograma de catre client o singura data in baza avansului achitat.
  • A doua reprogramare a unei intalniri realizata de catre client, se poate face doar cu plata integrala a serviciului.
  • In cazul in care si a doua reprogramare se anuleaza, contravaloarea serviciul nu se ramburseaza.
  • Realizarea platii reprezinta consimtamantul clientului asupra acestor conditii

 

  • Orice neregulă se va transmite către contact[@]marianaromanica.ro. In cazul in care aceasta nu se poate solutiona in mod amiabil, poate fi semnalata, conform Regulamentului nr.523/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de achizitie online, catre platforma SOL sau ANPC

Mariana Romanică Image Consulting desfasoara activitati de consultanta conform cod CAEN 2017 prin
LIBRA LINE SRL
CIF 32137830
J40/12987/2019