Te-ar putea interesa

Garderoba Capsulă - metoda PIECHART
Descoperă cea mai simplă metodă de a-ţi organiza piesele vestimentare, astfel încât să reinventezi fiecare obiect din garderobă în cel puţin patru moduri!

CITESTE
Search:
Consultanta de imagine & Training | TERMENE SI CONDITII
19619
page-template-default,page,page-id-19619,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,has_general_padding,hudson-ver-1.9, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,,side_menu_slide_from_right,grid_1000,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-22211

TERMENE SI CONDITII

Va rugam sa cititi si implicit sa luati la cunostinta termenii si conditiile de mai jos:

 

Detalii despre plata

  • La sediul nostru plata se poate efectua in numerar sau cu cardul.
  • Pentru plata online prin transfer bancar, datele de plata va vor fi oferite prin e-mail, in urma plasarii unei comenzi sau a solicitarii dumnavoastra.
  • Pentru plata online cu cardul, plata se efectuează prin LIBRAPAY LibraBank, printr-o tranzacţie securizată.
  • Preturile afisate reprezinta contravaloarea serviciilor realizate ONLINE sau la unul din sediile noastre din Bucuresti. Pentru deplasarile in oricare alta localitate se va achita integral, respectiv o fractie din costurile aferente deplasării.
  • Costurile logistice pentru deplasarile in afara localitatii Bucuresti se vor achita integral de catre client in conditiile deplasarii exclusive pentru acesta, sau vor reprezenta o fractie direct proporţională cu numărul total de ore dedicate sesiunilor stilistice programate, unde 1h = 1 unitate, cu valaorea fixa de 10€/ora.
  • In vederea emiterii facturii, aveţi obligaţia de a ne furniza, dupa caz, datele de facturare pentru persoana fizica (nume complet si cod numeric personal sau adresa conform CI ) sau persoana juridica (datele de identificare ale societatii).
  • Conform ordonantei de urgenta UG 34/2014, exista un termen de 14 zile in care puteti solicita anularea serviciilor si returnarea contravalorii acestora, in cazul in care serviciile nu au fost efectuate si anularea are loc cu cel putin 48 de h inaintea unei programari existente.
  • Toate plăţile se încasează în RON, la cursul BNR din ziua plăţii, exceptie facand produsele si serviciile disponibile in magazinul online, unde valorile pot fi diferite, in functie de fluctuatia € intre perioadele noastre de update.

 

Detalii referitoare la efectuarea serviciilor

  • Pentru programarea unei intalniri, este necesara achitarea contravolorii integrale a acestuia în avans.
  • Plata avansului reprezinta confirmarea ferma pentru programarea dumneavoastra.
  • Avansul nu este rambursabil, el va ofera garantia rezervarii programarii in data si la ora dorita de dumneavoastra, in limita timpului disponibil, conform programului, în afara cazului în care solicitaţi anularea serviciilor si returnarea contravalorii acestora, in cazul in care serviciile nu au fost efectuate si anularea are loc cu cel putin 48 de h inaintea unei programari existente.
  • Orice modificare a datei si orei programarii,  din partea clientului, se va face cu minim 48 ore inaintea intalnirii programate.
  • Orice anulare a intalnirii anuntata in termen mai mic de 48 de ore atrage dupa sine consumarea serviciului programat.
  • Intalnirea se poate reprograma de catre client o singura data.
  • In cazul in care si reprogramare se anuleaza la cererea clientului, contravaloarea serviciul nu se ramburseaza.
  • Serviciile achitate şi nesolicitate prin programare au o valabilitate maximă de 90 zile calendaristice
  • Pachetele de servicii sau serviciile din conţinutul acestora achitate şi nesolicitate prin programare sau solicitate parţial au o valabilitate maximă de 90 zile calendaristice, sau 30 de zile calendaristice de la ultima sesiune de servicii realizată/consumată de către client sau beneficiarul pachetului
  • Serviciile sau pachetele de servicii cumpărate de către client şi oferite sub formă de Voucher / GIFT CARD către terţe părţi au o valabilitate  maximă de 90 zile calendaristice, sau 30 de zile calendaristice de la ultima sesiune de servicii realizată/consumată de către client sau beneficiarul serviciilor
  • Realizarea platii prin oricare dintre modalitaţile puse la dispoiţie de către noi reprezinta consimtamantul clientului asupra acestor termene şi condiţii

 

  • Orice neregulă se va transmite către contact[@]marianaromanica.ro. In cazul in care aceasta nu se poate solutiona in mod amiabil, poate fi semnalata, conform Regulamentului nr.523/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de achizitie online, catre platforma SOL sau ANPC

Acestor termene şi condiţii li se adaugă în perioada 01.01.2020-31.12.2022 şi Măsurile suplimentare COVID19

Mariana Romanică Image Consulting desfasoara activitati de consultanta conform cod CAEN 2017 prin
LIBRA LINE SRL
CIF 32137830
J40/12987/2019

 

Protectia datelor cu caracter personal
– GDPR –

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prezenta politică respectă regulamentul UE nr.679/2016, regulament general privind protecția

datelor (General Data Protection Regulation).

Compania care efectueaza colectarea si procesarea datelor personale, este S.C. LIBRA LINE  S.R.L. numita in continuare MRIC, adresa – Bucuresti , str Poenaru Bordea nr 8 – 10 ,bl 1, sc 1 , ap 2, Sector 4 .

Recomandam citirea cu atentie a acestora.  MRIC isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

Ce date cu caracter personal prelucram?

MRIC poate stoca (în formă scrisă sau electronică), administra și utiliza în condiții de siguranță, informațiile sau datele personale oferite în mod voluntar de catre dvs.

Prin intermediul formularelor puse la dispozitie de catre MRIC vi se pot cere informatii privitoare la urmatorele date personale:

  • Nume si prenume
  • Adresa de domiciliu
  • CNP
  • Serie si numar act de identitate
  • Data eliberarii si data expirarii actului de identitate
  • Numar de telefon de contact( fix /mobil )
  • Adresa de email
  • Stocare imagini
  • Masuratori fizice

Prelucrarea inseamna operatiuni cum sunt: colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, transmiterea, combinarea, blocarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea, arhivarea datelor cu caracter personal in baza de date proprie.

Sursa datelor cu caracter personal

Datele sunt obtinute direct de la utilizator (prin contact telefonic, vizita la sediul social al MRIC, accesand MRIC, email , site sau în cadrul unei relatii comerciale) prin intermediul formularelor puse la dispozitie .

In ce scopuri prelucram datele cu caracter personal?

Persoana care doreste sa achizitioneze unul sau mai multe produse prin intermediul MRIC  și care oferă date / informații cu caracter personal prin intermediul formularelor existente, își manifestă consimțământul expres și neechivoc ca datele sale să fie prelucrate pentru scopurile mai jos menționate.

Marketing (inclusiv marketing direct): actiuni de marketing desfașurate periodic de MRIC, presupunând efectuarea de comunicări comerciale prin orice mijloace de comunicare (prezentarea de diverse oferte, produse, unicat);

Pentru inregistrarea video a prezentei persoanelor in locatia fizica  a MRIC, cu scopul de a mentine un nivel ridicat de securitate in cadrul societatii.

Mentionam ca datele cu caracter personal sunt, uneori, folosite de catre MRIC, pentru o serie de scopuri secundare (de ex: pentru arhivare, audit intern, extern etc.), acestea fiind intotdeauna compatibile cu scopurile principale, pentru care datele respective au fost initial colectate.

Transmiterea datelor personale

MRIC nu va dezvalui datele cu caracter personal, cu exceptia angajatilor autorizati si contractorilor/partenerilor ce au calitatea de persoane imputernicite (servicii de posta/curierat) carora aceste date le sunt necesare pentru a le procesa in numele MRIC sau in cazul in care obligatia de dezvaluire reprezinta o obligatie legala a MRIC sau a angajatilor ori contractorilor/partenerilor acesteia.

Durata prelucrarii datelor personale. Garantia securitatii datelor personale

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de catre MRIC pe tot parcursul relatiei contractuale si dupa finalizarea acesteia in vederea conformarii cu obligatiile legale aplicabile in domeniu, inclusiv, dar fara limitare, la dispozitiile in materia arhivarii.

Societatea va prelucra datele dvs. în aceste scopuri, doar pe baza consimțământului liber exprimat prin intermediul formularelor puse la dispozitia dumneavoastra online sau fizic. „Datele personale” pe care MRIC le colectează de la dvs. se prelucrează prin mijloace automate/și manuale cu respectarea tuturor restricțiilor de securitate și protecție impuse de lege. În acest sens, sunt luate măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor dvs. cu caracter personal.

Dacă comunicați cu noi prin e-mail este posibil să reținem conținutul e-mailurilor, adresa dumneavoastră de e-mail și răspunsurile pe care vi le furnizăm. De asemenea, putem colecta informații personale atunci când interacționați cu noi pe site-uri de social media, cum ar fi Facebook, WhatsApp, Facebook Messenger, Olx caz în care vom folosi doar informațiile despre dumneavoastră pentru scopul pentru care le furnizați. Este posibil să ne furnizați informații prin conținutul pe care îl publicați ca utilizator al platformei online. Ne rezervăm dreptul de a monitoriza și de a modera acest conținut. Dacă ștergeți conținutul pe care îl publicați voluntar este posibil să rămână copii după acesta, arhivate în pagini web sau salvate de alți utilizatori. Putem folosi informații despre dumneavoastră care sunt deja publice. Nu colectăm cu bună știință informații de la persoane care au vârsta de sub 16 ani.

Datele dvs. cu caracter personal vor fi împărtășite doar în vederea îndeplinirii scopurilor prevăzute în prezenta politică privind protecția datelor. În acest caz, ne asigurăm că furnizorii noștri oferă o protecție adecvată pentru drepturile persoanelor fizice în legătură cu transferul datelor lor personale. Ne asigurăm ca furnizorii din afara UE să utilizeze clauza contractuală standard aprobată de Uniunea Europeană sau să fie supusă regimului Privacy Shield în Statele Unite.

Informatiile stocate prin intermediul site-urilor sociale, media, anunturi sunt în afara controlului nostru direct (ex: servere), acestea fiind servicii de găzduire puse la dispoziție de furnizorii noștri. Luăm măsuri organizaționale și tehnice pentru a ne asigura că datele dvs. sunt protejate și pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor. Datele dvs. cu caracter personal sunt reținute pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor menționate în prezenta secțiune. Ne asigurăm de respectarea principiului proporționalității colectării datelor. În situația în care există un incident care afectează securitatea datelor cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat veți fi notificați cu privire la acest lucru. Setările dvs. de confidențialitate pot fi afectate de modificările aduse funcționalității furnizorilor terți, cum ar fi rețelele sociale, caz în care nu suntem responsabili pentru aceste modificări.

Drepturile persoanei vizate si exercitarea lor

Prin citirea prezentelor Termene si Conditii ati luat la cunostintă faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergere sau dreptul de a fi uitat, dreptul la restricționare, dreptul de adresare justiției în caz de încălcare a drepturilor pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

Dreptul la informare – dreptul de a primi informatii detaliate privind activitatile de prelucrare efectuate de MRIC, conform celor prevazute in prezentul document;

Dreptul de acces – poate solicita si obtine confirmarea faptului ca datele sale cu caracter personal sunt prelucrate sau nu de MRIC iar in caz afirmativ, poate solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii. La cerere, MRIC va elibera si o copie a datelor cu caracter personal prelucrat, copiile suplimentare putand fi tarifate in functie de costurile efective ale MRIC;

Dreptul la rectificare – dreptul de a obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte si completarea celor incomplete;

Dreptul la stergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”) – in situatiile reglementate expres de lege (in special in cazul retragerii consimtamantului sau in cazul in care se constata ca prelucrarea datelor cu caracter personal nu a fost legala), poate obtine stergerea respectivelor date. Urmare a unei astfel de solicitari, MRIC poate sa anonimizeze datele, lipsindu-le de caracterul personal si sa continue astfel prelucrarea in scopuri statistice;

Dreptul la restrictionarea prelucrarii – in situatiile reglementate expres de lege (in special in cazul in care se contesta exactitatea respectivelor date pe perioada necesara pentru determinarea acestei inexactitati sau in cazul in care prelucrarea este ilegala, si nu se doreste stergerea datelor, ci doar restrictionarea);

Dreptul de opozitie – se poate opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla, prelucrarilor intemeiate pe interesul legitim al MRIC;

Dreptul la portabilitatea datelor – poate primi datele cu caracter personal, intr-un format structurat, care poate fi citit automat, sau poate solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator. Acest drept este aplicabil numai: (i) pentru datele cu caracter personal furnizate de catre Client si/sau de la un administrator / imputernicit / delegat catre MRIC (ii) daca prelucrarea datelor cu caracter personal este realizata prin mijloace automate si (iii) daca prelucrarea are ca temei legal fie executarea unui contract, fie consimtamantul persoanei vizate;

Dreptul de a depune plangere – poate depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre MRIC la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;

Dreptul de retragere a consimtamantului– in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, acesta poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuarevalabila;

Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate utilizate in procesul de furnizare a serviciilor si produselor MRIC– in cazul in care MRIC ia decizii automate in legatura cu datele cu caracter personal, persoana vizata poate (i) cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, (ii) isi poate exprima punctul de vedere cu privire la respectiva prelucrare si (c) contesta decizia.

Pentru exercitarea drepturilor privind datele cu caracter personal, pentru corectarea sau ștergerea datelor, clientii societatii sunt indrumati sa adreseze o cerere scrisă pe adresa sediului: S.C. LIBRA LINE  S.R.L. numita in continuare MRIC, adresa – Bucuresti , str Poenaru Bordea nr 8 – 10 ,bl 1, sc 1 , ap 2, Sector 4 . Persoana de contact – Administrator Mariana Romanica –

 

 

POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE

Informatiile pe care le obtine Consultantul/Clientul, ca efect al executarii serviciilor sunt strict confidentiale. Confidentialitatea incumba tuturor reprezentantilor Consultantului implicati in orice fel in executarea serviciilor si nu numai clientului, beneficiarului.

1.2 Sunt confidentiale atât pentru client cât şi pentru consultant urmatoarele informatii si documente:

  1. date şi informaţii cu caracter personal
  2. procesul propriu-zis al desfăsurări sesiunilor de consultanţă
  3. conţinutul, metoda de lucru, elemente de know-how pe care consultantul le utilizează
  4. situatia financiara, proiectele de afaceri, produsele nelivrate pietei si procesele de fabricatie;
  5. licentele sau brevetele de inventii, know how, sau altele asemenea;
  6. alte informatii, idei sau planuri ce nu au fost puse inca in aplicare;
  7. documentele pe care acesta le elaboreaza pana la momentul promovarii lor
§ 2. SFERA CIRCULATIEI INFORMATIILOR

2.1       Consultantul poate dezvalui informatii sau poate pune la dispozitie documente din cele mentionate la pct.1.2 numai persoanelor implicate in executarea activităţii de consultanţă. Persoanele implicate in prestarea serviciilor,  respectiv managerii, contabilii, consilierii juridici si alte categorii de persoane nu vor putea dezvalui informatiile confidentiale cu exceptia cazului in care Consultantul aproba in scris aceasta posibilitate.

2.2       Consultantul va folosi informatiile numai in scopul luarii unor decizii cu privire la executarea serviciilor, fiind tinut sa nu le utilizeze in nici un alt scop.

2.3       Clientul nu poate dezvălui terţelor părţi informaţiile puse la dispoziţie de către consultant, menţionate la pct. 1.2, sub nici o formă (fizic, audio, digital) şi în nici o circumstanţă care nu exclude concurenţa neloială şi/sau spionajul industrial.

            In cazul în care se constată o flagranta abatere, partea în culpă va fi oblicată în termeni legali la plata de daune de pâna la 50 000€.

Utilizăm cookies pentru a ne personaliza întreg conţinutul, reclamele, pentru a optimiza caracteristicile social media şi pentru a analiza traficul. De asemenea, împărtăşim informaţii cu partenerii nostri din social media, advertising, analytics. View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, phone number, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions & billing Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings
Fii PRIMUL care află noutățile
#Masterpiece!
Descoperă trainingurile care sunt deja disponibile!